İade Koşulları

✔ Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim ?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünü kullanmadan ambalajı zarar görmeden teslim tarihinden en geç 7 iş günü içerisinde 0212 447 3391 numaralı firma hattımıza veya 0538 081 26 17'ye ait WhatsApp hattından şubemize ulaşarak iade talebi oluşturabilirsiniz. Satış mağazası personelimiz ürünleri  gönderebilmeniz için size iade onay kodu verecektir. Bu kod ile ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Satış mağazası personelimiz ile yapacağınız görüşmeler sonucunda ürünleri tarafımıza gönderirken iade şartlarına dikkat ederek göndermeniz gerekmektedir.

İade Şartları;

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama ürün tarafımıza ulaştığından itibaren 2-5 iş gününü almaktadır.

• Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş ve kullanılmamış olması haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.

• Ürünün iki nüshalı satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.

✔ Satın aldığım ürün hasarlı ulaştı. Ne yapabilirim?

Ürün parça değişimi için iade şartları aynen geçerlidir. Bu şartlara uyan parça değişikliği sağlanacak ürün için adınıza yeni kayıt oluşturulup ücretsiz gönderim yapılarak değişimi sağlanmış olacaktır.

✔ Garanti Koşulları

Ürünü teslim aldıktan sonra yasal olarak 7 iş günü içinde kullanıp ürün ile ilgili herhangi bir üretim hatası varsa veya hasarlı ulaştıysa ürün ile ilgili parça desteği sağlanmaktadır. Teslim aldıktan 7 iş günü içinde tarafımıza bildirim yapılmayan durumlarda her ne sebep olursa olsun kullanıcı hatası sayılacaktır. Bize ulaşmak için spinmop.com.tr Canlı Chat alanı ve WhatsApp numaramız üzerinden mesaj göndermeniz gerekir. Ürünün kullanım videoları ve anlatımlarını; satıcı ürün detay sayfasında ve sosyal medya satış kanallarında paylaşmakla  yükümlüdür. Alıcı yukarıdaki bu şartları peşinen kabul ederek sipariş vermiş sayılır.

Ürünün size hatalı veya eksik ulaşması halinde "Satın aldığım ürün hasarlı ulaştı. Ne yapabilirim?" başlığındaki şartlar geçerlidir.

✔ İade etme süresi kaç gündür?

İade şartları aynen geçerlidir. Ürünler temizlik ürünü olduğu için steril olmayan ve kullanılmış bir ürün tekrardan satışa mümkün olmadığından dolayı kullanılan ürünler iade alınmayacaktır.

Şartlara uyan kullanılmamış ürünlerde İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

spinmop.com.tr, iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir. İade işlemlerinde 0538 081 26 17 WhatsApp Destek Hattına veya web sayfamızdaki Canlı Chat alanından yazarak talepte bulunabilirsiniz. Kargo ücreti gidiş ve geliş süreçlerini kapsadığından dolayı ürüne ait kargo ücretleri kargo firmasının yansıttığı bedellerden hesaplanıp kesintisi yapılarak hesabınıza aktarım sağlanacaktır. İadeniz kabul edildiğinde ve tarafımızdan para iadeniz gerçekleştiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. İadenin hesabınıza yansıma süresi banka tarafından belirlenmektedir ve tarafımızdan müdahale edilememektedir. Ortalama hesaba yansıma süresi kredi kartı için 1-3 iş günü, banka kartı için 21-30 iş günü içerisinde banka tarafından belirtilen süredir.

✔ İade koşulları nelerdir?

• Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.

• Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

• Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama ürün tarafımıza ulaştığından itibaren 2-5 iş gününü almaktadır.


İADE EDİLECEK ÜRÜN HAKKINDA YETERLİ BİLGİYİ YUKARIDA YAZDIĞI GİBİ OKUDUM, ANLADIM. İADE ETMEK İSTİYORUM.